Ofereixen emmagatzematge segur per als documents i fitxers relacionats amb cada
expedient, gestionant el cicle de vida de cada document des de la seva creació
i registre fins al seu arxiu definitiu (preservació i custòdia). A més de la funcionalitat
d'emmagatzematge permet la recuperació i consulta dels documents de cada
procediment administratiu tant per part dels empleats de l'Administració com
dels interessats en el procediment i tot aixó salvaguardant l'autenticitat i la fiabilitat.
L'implantació electrónica es pot fer mitjançant:
- Actuar amb eïnes d'ofimàtica. L'ofimàtica és una combinació entre software i hardware que permet crear, manipular, emmagatzemar i transmetre digitalment la informació que es necessita en una oficina per realitzar les tasques quotidianes i aconseguir els seus objectius.
- Gestors de documents que treballen amb entrons d'intranet. Una intranet és una xarxa informàtica que utilitza la tecnologia del Protocol d'Internet per compartir informació, sistemes operatius o serveis de computació dins d'una organització.
- Treballar en entrons d'internet. L'internet és un conjunt descentralitzat de xarxes de comunicació interconnectades que utilitzen la família de protocols TCP/IP, la qual cosa garanteix que les xarxes físiques heterogènies que la componen formin una xarxa lògica única d'abast mundial.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada