5.1 Introducció



Avui en dia la informació constitueix un bé econòmic, ja que forma part dels actius de l'empresa. Per a la seva correcta tramitació les organitzacions han d'implantar sistemes de gestió d'arxius que responguin a les seves necessitats i determinen els documents que necessiten, com són i quant temps romandran a les empreses.

L'arxiu electrònic permet emmagatzemar per mitjans electrònics tots els documents utilitzats en les actuacions administratives. Aquests arxius electrònics, destinats a cobrir el conjunt del cicle de vida dels documents electrònics vénen a ser complementaris i equivalents als arxius convencionals.

Actualment la combinació dels sistemes manuals i els arxius electrònics optimitzen les tasques i els processos documentals obtenint com a resultat un millor temps de resposta.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

INDEX

TEMA 1. ELS ARXIUS, PÚBLICS I PRIVATS 1.1.   Introducció 1.2.   Concepte d’arxiu 1.3.   Concepte de document 1.4.   El cicle vi...